Bobby

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Äntligen!!

Av Robin - 16 oktober 2013 12:38

 

Äntligen så fick jag Nanne Grönvall LIVE!!!! Jag har älskat Nanne ända sen jag såg henne uppträda med Avundsjuk i Melodifestivalen 1998!! :D Och inte bara fick jag se henne uppträda Live utan fick även träffa henne backstage efter showen och prata med henne och en liten kram!! ;) Men visst det var flera veckor sen nu, men känslan när man tänker på det kommer aldrig att försvinna.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin - 27 oktober 2013 09:37


Nu så är jag snart klar för att åka och hälsa på Celicia ;) Vi kommer ha det så roligt dem här dagarna som jag kommer tt var där. Jag ska försöka att hålla blggen uppdaterad under dessa dagarna, så att ni oxå kan få vara med på allt roligt :)Ha...

Av Robin - 23 oktober 2013 20:47

I går så hade man en hård träningsdag i skolan då man hade lektionen ''Workout'' och idag så kände man verkligen av att man hadde tränat hårt och nu så har just blivit klar med en lektion Yoga, så nu så kan jag med gott sammvete bara lägga mig i säng...

Av Robin - 22 oktober 2013 21:25

Hittade en av mina gammla dubbar ;) Här är en av dem som jag blev mest nöjd med!Kolla gärna in min youtube kanal och kommentera ;)   http://www.youtube.com/user/TruEchoo   ...

Av Robin - 21 oktober 2013 22:31


Hej alla underbara läsare, jag har tyvärr... ja eller tyvärr kankse man inte ska säga, men jag har tyvärr fått oturen/lyckan, beror på hur man vill se på det, men jag säger tyvärr oturen att bli kär i en kille här på skolan och jag har ingen aning om...

Av Robin - 21 oktober 2013 00:32

Har fastnat för ännu en låt med Nanne :PDet är en väldigt fin låt med en väldigt genom tänkt text men ett riktigt bra budskap ;)Lyrics: (sången är längre ner) Allt för sällan visar man för andraGlädjen att dom finns där varje dagAlla har behov utav...

Presentation


Hejsan, jag heter Robin och kommer ifrån en liten stad som heter Hässleholm som ligger i Norra Skåne, men bor för tillfället i en lite by som heter Mölnlycke som ligger ca 20 min ifrån Götborg.
Jag pluggar på en folkhögskola som heter Wendelsberg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards